Blog > Jak wykorzystać gadżety reklamowe do przywiązania klientów do marki?

Jak wykorzystać gadżety reklamowe do przywiązania klientów do marki?

Mimo rozwoju technologicznego reklama wciąż pozostaje podstawą promocji każdego przedsiębiorstwa. Wraz z upływem lat powstawały kolejne sposoby jej przekazywania – od prasy, radia, telewizji aż po internet, który obecnie jest najchętniej wykorzystywany w tym celu z racji globalnego zasięgu, a także tego, iż obecnie większość działań marketingowych w wielu branżach odbywa się właśnie w przestrzeni wirtualnej.

Jednak nie można zapominać również o ciekawych, a jednocześnie niezwykle skutecznych sposobach promocji. Chodzi tutaj przede wszystkim o multisensoryczne gadżety reklamowe, które dzięki zaangażowaniu wielu zmysłów, pozwalają na zwrócenie większej uwagi na przekaz umieszczony na danym upominku w postaci m.in. kostki Rubika lub Magic Concepts czy też kart logoloop.

Dlatego dobrym pomysłem jest umieszczenie na tego typu przedmiotach znaku firmowego własnej marki lub logo, co pozwala na lepszą rozpoznawalność przedsiębiorstwa, a co za tym idzie w dłuższej perspektywie także przywiązania klientów.

Nowoczesne, oryginalne i multisensoryczne gadżety reklamowe? Tylko karty logoloop i kostki Rubika lub Magic Concepts

Obecnie trudno jest skupić uwagę odbiorcy na danym przekazie, ponieważ jest ich niezwykle dużo. Nasz mózg sam dokonuje selekcji tego, co zapamięta, a co zostanie zapomniane. Aby zwrócić uwagę odbiorcy, wiele przedsiębiorstw w spotach reklamowych odwołuje się do emocji. Nie można jednak zapominać o namacalnych upominkach, które zaciekawią klienta swoją formą, przez co zostanie zapamiętany kształt, kolor czy też obrazy i teksty, umieszczone na ścianach kostki Rubika czy kart logoloop. Dlatego też warto sięgać po tego typu gadżety, angażujące kilka zmysłów naraz. To doskonała rozrywka dla kogoś, kto szuka inspiracji czy też interesującego zajęcia na kilka minut.

Budowanie przywiązania klienta do marki za pomocą gadżetów reklamowych

Ciekawy kształt i wiele możliwości układania i składania gadżetów reklamowych w postaci kostki Magic Concepts czy kart logoloop pozwolą na lepsze zapamiętanie zawartych na nich informacji, przez co odbiorca szybciej i łatwiej skojarzy daną markę. W takim przypadku istnieje możliwość, że przy wyborze między tą firmą a inną, nieznaną, będzie bardziej skłonny wybrać tę pierwszą, dzięki czemu zacznie się budowanie przywiązania klienta do danego przedsiębiorstwa. Oczywiście można to wykorzystać zarówno w przypadku kontrahentów firmowych, jak i klientów indywidualnych.

dodano 22.11.2021