Haptyczne narz─Ödzie komunikacji marketingowej

logoloop┬«┬áto medium haptyczne: wchodzi z odbiorc─ů w multisensoryczn─ů interakcj─Ö poprzez ruch i zmys┼é dotyku. Dzi─Öki temu informacje s─ů lepiej zapami─Ötywane i szybciej┬áodtwarzane┬áw przysz┼éo┼Ťci. W niewspomaganych testach stopnia zapami─Ötania reklamy (unaided recall) media haptyczne uzyskuj─ů nawet 8-krotnie lepsze wyniki┬áni┼╝ druki tradycyjne (wi─Öcej informacji w zak┼éadce Efektywno┼Ť─ç).

 

Nareszcie... przerwa na reklam─Ö!

logoloop┬«┬ábudzi w nas instynktown─ů ch─Ö─ç do zabawy. Zaciekawieni od pierwszego dotkni─Öcia wielokrotnie rozwijamy przed sob─ů przekaz reklamowy. Kontakt z t─ů form─ů przekazu sprawia nam rado┼Ť─ç, a pozytywne emocje kotwicz─ů informacje w naszych umys┼éach. Dzieje si─Ö zatem rzecz wsp├│┼écze┼Ťnie niezmiernie rzadka ÔÇô z uwag─ů i ochot─ů sami anga┼╝ujemy si─Ö w odbi├│r reklamy!

Ludzie lubi─ů poznawa─ç historie, a logoloop┬«┬ádoskonale potrafi je opowiada─ç. Cztery kolejne kroki-argumenty prowadz─ů odbiorc─Ö prosto do zaplanowanego fina┼éu. Bez znu┼╝enia i z obowi─ůzkowym happy endem!

Dzieło mistrzów niderlandzkich

logoloop┬«┬ázosta┼é opracowany w Holandii i tam jest produkowany. Druk odbywa si─Ö w za┼éo┼╝onej w 1703 r. drukarni Royal Joh. Ensched├ę, drukuj─ůcej m.in. banknoty euro dla pi─Öciu kraj├│w UE. Od strony technicznej logoloop┬«┬áto majstersztyk:┬áwyj─ůtkowa┬ágrubo┼Ť─ç i sztywno┼Ť─ç kartonu Invecote Creato 400g kontrastuje z zadziwiaj─ůco p┼éynnym i precyzyjnym mechanizmem rozk┼éadania, bazuj─ůcym na foliowych zawiasach o grubo┼Ťci 0,03 mm.

And the winner is..

Od wprowadzenia na rynek w 2009 r. logoloop┬«┬ázd─ů┼╝y┼é oczarowa─ç miliony fachowc├│w od marketingu i ich klient├│w. Zafascynowa┼é tak┼╝e jury wielu konkurs├│w: w 2010 r. zdoby┼é Promotional Gift Award, rok p├│┼║niej Innovation Prize of the German Printing Industry, nast─Öpnie Red Dot Award: Communication Design 2012, a w 2016 PSI Sustainability Award.

 

 

Logoloop® jest wspólnym przedsięwzięciem Blikvanger, Holandia i Touchmore GmbH, Niemcy.