Haptyczne narzędzie komunikacji marketingowej

logoloop® to medium haptyczne: wchodzi z odbiorcą w multisensoryczną interakcję poprzez ruch i zmysł dotyku. Dzięki temu informacje są lepiej zapamiętywane i szybciej odtwarzane w przyszłości. W niewspomaganych testach stopnia zapamiętania reklamy (unaided recall) media haptyczne uzyskują nawet 8-krotnie lepsze wyniki niż druki tradycyjne (więcej informacji w zakładce Efektywność).

 

Nareszcie... przerwa na reklamę!

logoloop® budzi w nas instynktowną chęć do zabawy. Zaciekawieni od pierwszego dotknięcia wielokrotnie rozwijamy przed sobą przekaz reklamowy. Kontakt z tą formą przekazu sprawia nam radość, a pozytywne emocje kotwiczą informacje w naszych umysłach. Dzieje się zatem rzecz współcześnie niezmiernie rzadka – z uwagą i ochotą sami angażujemy się w odbiór reklamy!

Ludzie lubią poznawać historie, a logoloop® doskonale potrafi je opowiadać. Cztery kolejne kroki-argumenty prowadzą odbiorcę prosto do zaplanowanego finału. Bez znużenia i z obowiązkowym happy endem.

Dzieło mistrzów niderlandzkich

logoloop® został opracowany w Holandii i tam jest produkowany. Druk odbywa się w założonej w 1703 r. drukarni Royal Joh. Enschedé, drukującej m.in. banknoty euro dla kilku krajów UE. Od strony technicznej logoloop® to majstersztyk: wyjątkowa grubość i sztywność kartonu Invecote Creato 400g kontrastuje z zadziwiająco płynnym i precyzyjnym mechanizmem rozkładania, bazującym na foliowych zawiasach o grubości 0,03 mm.

And the winner is..

Od wprowadzenia na rynek w 2009 r. logoloop® zdążył oczarować miliony fachowców od marketingu i ich klientów. Zafascynował także jury wielu konkursów: w 2010 r. zdobył Promotional Gift Award, rok później Innovation Prize of the German Printing Industry, następnie Red Dot Award: Communication Design 2012, a w 2016 PSI Sustainability Award.