Blog > Kiedy i jak wykorzystać gadżety reklamowe?

Kiedy i jak wykorzystać gadżety reklamowe?

Każdy z nas lubi dostawać drobne upominki, ponieważ ten miły gest ze strony drugiej osoby potwierdza, że jesteśmy przez nią lubiani. Dlatego też nie można się dziwić, że w dziale handlowym wielu firm gadżety reklamowe są nieodłącznym wyposażeniem każdego pracownika, który ma pozyskać nowego klienta czy też utrzymać obecnego. Jednak na tym nie kończą się możliwości pozyskiwania sympatii! Nie można zapominać o działaniach działu marketingu względem wszystkich osób w firmie. W końcu każdy chce poczuć się doceniony – nawet poprzez mały upominek. Dlatego właśnie wszelkiego rodzaju akcesoria są niezwykle istotne. Jak je wykorzystywać? Kiedy warto je podarować współpracownikom? Tego dowiesz się z naszego artykułu!

Promocja wewnątrz firmy, czyli jak wykorzystywać gadżety reklamowe

Kiedy już postanowisz, że małe podarunki są potrzebne także i w Twojej firmie, warto wiedzieć, kiedy można je wręczać. Przedstawiamy kilka najważniejszych okazji:

  • Imprezy firmowe – urządzasz piknik dla pracowników? Twoja firma obchodzi jubileusz? A może organizujesz małe zawody sportowe? W każdym w tych przypadków doskonale sprawdzą się małe gadżety reklamowe. To doskonały pomysł, ponieważ uczestnicy tego typu wydarzeń lubią zachować po nich jakąś pamiątkę. Upominek jest zatem jak najbardziej wskazany. Dobrze sprawdzą się tu drobiazgi w kształcie kostki Rubika czy też karty logoloop. Oczywiście wszystko z nadrukiem zaprojektowanym specjalnie na daną okazję.
  • Podziękowania – odpowiednio dobrany upominek reklamowy może być wyrazem wdzięczności za dobrze wykonane zadanie, uczestnictwo w wydarzeniu firmowym, konferencji itp. Swobodę personalizacji kostek magicznych Magic Concepts czy kostek Rubika ograniczają jedynie granice wyobraźni projektanta.
  • Rekrutacja – efektywność tego procesu można zwiększyć wykorzystując materiały promocyjne, które zbudują wśród kandydatów pozytywny wizerunek firmy jako pracodawcy (employer branding). Nasze upominki reklamowe oferują firmom mnóstwo miejsca, by mogły opowiedzieć dlaczego warto pojąć u nich pracę, jakie oferują możliwości rozwoju, korzyści, benefity czy szkolenia. Karty logoloop czy kostki Magic Concepts rozdawane na targach pracy zwiększają szanse na zatrudnienie najbardziej wartościowych kandydatów.
  • Onboarding – na samym początku aklimatyzacji nowego pracownika, otrzymuje on często zestaw powitalny, tzw. welcome pack. To niespodziewana i miła forma przywitania go w zespole. Takie gadżety jak kostki magiczne czy kostki Rubika mogą być częścią tego zestawu, dając możliwość przekazania w intrygującej, obazkowo-przestrzennej formie, np. najistotniejszych informacji o kulturze organizacji i zasadach w niej panujących.
  • Spontanicznie – moment, kiedy odbiorca w ogóle nie spodziewa się tego, że coś dostanie, jest najlepszy! Wtedy najbardziej zostanie doceniony fakt otrzymania gadżetów reklamowych. Warto w tego typu sytuacjach postawić na praktyczne prezenty. W ofercie Rubik’s znajdziemy np. zakreślacze, ładowarkę indukcyjną do telefonu czy głośnik bluetooth.
  • dodano 29.09.2022