Blog

Co sprawia, że gadżety reklamowe to najskuteczniejsze formy reklamy? - dodano 25.11.2022

Wraz z rozwojem otaczającego nas świata pojawia się na rynku coraz więcej firm, przez co konkurencja jest naprawdę duża. Właśnie dlatego niezwykle ważnym jest to, aby inwestować w działania marketingowe. Wystarczy odrobina kreatywności i sprawdzenie, co faktycznie można zrobić w danej sytuacji.

Gadżety reklamowe - Czy warto w nie inwestować w czasach Internetu? - dodano 25.11.2022

Nowe media oraz sieciowe portale rozrywkowe i społecznościowe są wszechobecne we współczesnej rzeczywistości – nic dziwnego, że w coraz większym stopniu wykorzystywane są jako narzędzie marketingowe. Przedsiębiorcom może coraz częściej nasuwać się pytanie, czy obecnie warto poświęcać dodatkowe środki na reklamę w materialnej formie, np. na gadżety.

Cechy skutecznego gadżetu reklamowego - dodano 29.09.2022

Ilość bodźców sprawia, że zauważamy coraz mniej i coś musi nas naprawdę mocno zainteresować, aby skupić, choć na chwilę, na tym uwagę. Jakie więc cechy powinien mieć skuteczny gadżet reklamowy, aby faktycznie zostać zauważonym?

Kiedy i jak wykorzystywać gadżety reklamowe? - dodano 29.09.2022

Każdy z nas lubi dostawać drobne upominki, ponieważ ten miły gest ze strony drugiej osoby potwierdza, że jesteśmy przez nią lubiani. Dlatego właśnie wszelkiego rodzaju akcesoria są niezwykle istotne. Jak je wykorzystywać? Kiedy warto je podarować współpracownikom? Tego dowiesz się z naszego artykułu!

Kilka ciekawostek o Kostce Rubika - dodano 29.04.2022

Wraz z rozwojem gospodarczym na rynku pojawia się coraz większa konkurencja w każdej branży. Dlatego też potrzebne są odpowiednie narzędzia, które pozwolą się wyróżnić i zwrócić na siebie uwagę klientów i kontrahentów, dbając o ich pozytywną opinię na temat firmy. Choć spora część działań odbywa się wirtualnie, to nie można zapominać o namacalnych krokach w formie gadżetów reklamowych.

Rola gadżetów reklamowych w budowaniu wizerunku marki - dodano 02.12.2021

Wraz z rozwojem gospodarczym na rynku pojawia się coraz większa konkurencja w każdej branży. Dlatego też potrzebne są odpowiednie narzędzia, które pozwolą się wyróżnić i zwrócić na siebie uwagę klientów i kontrahentów, dbając o ich pozytywną opinię na temat firmy. Choć spora część działań odbywa się wirtualnie, to nie można zapominać o namacalnych krokach w formie gadżetów reklamowych.

Jak wykorzystać gadżety reklamowe do przywiązania klientów do marki? - dodano 22.11.2021

Mimo rozwoju technologicznego reklama wciąż pozostaje podstawą promocji każdego przedsiębiorstwa. Wraz z upływem lat powstawały kolejne sposoby jej przekazywania – od prasy, radia, telewizji aż po internet, który obecnie jest najchętniej wykorzystywany w tym celu z racji globalnego zasięgu, a także tego, iż obecnie większość działań marketingowych w wielu branżach odbywa się właśnie w przestrzeni wirtualnej.

Pomysły na prezenty dla pracowników

Pomysły na oryginalne prezenty dla pracowników - dodano 27.09.2021

Dla większości z nas drobne podarunki są miłym gestem, który z chęcią przyjmujemy. Nie każdy zdaje sobie sprawę z podprogowego działania, jakie następuje w momencie otrzymania małego upominku. To szczególnie ważne dla wszystkich handlowców, ale także i dla właścicieli firm.

Sensoryczna kostka od Rubik's

Absolutna nowość od Rubik’s! - dodano 17.08.2021

Szukasz czegoś, co pozwoli Ci się zrelaksować? Zależy Ci na czymś, czym będzie mógł zainteresować się każdy bez wyjątku? Mamy dla Ciebie coś specjalnego! W naszej ofercie znalazła się sensoryczna kostka Rubika! To antystresowy gadżet, który znakomicie sprawdzi się zarówno dla dorosłych, jak i dla młodszych pociech w każdym wieku. Co ważne, na jednej ze ścianek może znaleźć się logo Twojej firmy!